...lepšie ako z "pipigrilu" ?

25.05.2009 20:34

 ...za nami je víkend a s ním typické letné starosti spojené s čistením obhoreného grilu a regeneráciou po alkoholickom delíriu. To čo tomu predchádzalo nám priblíži pár fotiek vo fotogalérii, ktoré sa podarilo dochovať. Na ukážku by som si dovolil aspoň dve najlepšie:

..tu sú všetci pokope...

..a tu zas Peťov povestný blažený výraz pri pohľade na grilujúce sa mäso:

 foto: netopjer

 

 

—————

Späť


Diskusná téma: ...lepšie ako z "pipigrilu" ?

Dátum: 28.05.2009

Vložil: haffen

Titulok: ...

paradička!
Ale už tak isto to nemôžem hovoriť o mojej hlave. Heh, dosť som mal v hlave a keď sme dorazili do Sučian, tak po vzore filmu Na krasnom modrom Dunaji som mal nutkanie sa prejsť. Preto ma Tykva pustil z auta a ja som sa túlal ani neviem kde do polnoci... :D Ale paradna akcia to bola. Musíme zopakovať! Ale už nie na Slnku... Mam len jedno zdravie... :D

—————

Dátum: 28.05.2009

Vložil: netopjer

Titulok: Re:...

...hej, hej - asi bol vtedy spln mesiaca abo co: mna zas sused vytiahol este v pyzame hore ku nim na oslavu 25ky...vratili ma dolu zevraj okolo polnoci...

—————

Dátum: 29.05.2009

Vložil: haffen

Titulok: Re:Re:...

hehe... Zuzka musela byť nadšena... :D

—————