...hospodárska kríza ?

19.02.2009 17:52

 ...pravdepodobne v dôsledku globálnej hospodárskej krízy, sa nám hadica k vodovodnej batérii rozhodla že začne kvapkať. A to viete, keď už človeka nebaví vylievať vedrá, buchne päsťou po stole a povie si: "...ja ten hasák predsa len skúsim nájsť".

A stalo sa, hneď o týždeň som zbehol do obchodu nakúpiť všetko potrebné vodovodné haraburdie. Šťastný, že som zohnal všetko a možno aj viac, som sa nedočkavo ponáhľal domov. To som vtedy ešte netušil, že v kuchyni, pod kapotou nášho drezu strávim celé poobedie vymontovávaním dokopy vyše metra hadíc, vyhadzovaním hrdzavých spojok a motaním tesniacej pásky na nové hadice.

Zlatý klinec prišiel v podobe demontáže a následnej montáže samotnej batérie. Človek by si ani nevedel predstaviť na aké všemožne neprístupné miesta môže byť taká vodovodná batéria namontovaná. V polohe pri ktorej sa treba báť, že vám to tak už zostane, som musel teda vydržať minimálne hodinu a pol.

Hovorím si "hotovo", keď sa na mňa pri slávnostnom prvom pustení vody cez nové hadice, škodoradostne vicieral jemný pramienok vody, vytekajúci spomedzi spojov odpadových rúrok...prvá myšlienka by sa dala zapísať asi: *!#?!!#...s očami prevrátenými k stropu, kde som akoby zazrel epizódu zo seriálu "...a je to" som teda pohľadal odložený kýbel a pustil sa do ďalšej etapy, tentokrát s odpadovými rúrami. Ale to už je iný príbeh...Tá globálna hospodárska kríza má naozaj široký dosah...

 

 

—————

Späť


Diskusná téma: ...hospodárska kríza ?

Dátum: 21.02.2009

Vložil: Vlado

Titulok: CCC

To bola tá hospodárska, počkaj na tu finančnu.To ti potom tá batéria príde ako žart!

—————

Dátum: 21.02.2009

Vložil: Netopjer

Titulok: Re:CCC

...to mala byt mozno skor vodohospodarska :) ...

—————